עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
ארכיון

פוסט מספר 6

15/05/2019 21:53
אלין עובדיה
שאלה 1 a

על פי המאמר, כישלונות חשובים לחדשנות ארגונית מכיוון שכאשר כישלון מתרחש הוא הזדמנות טובה ללמידה מחודשת את הארגון והתהליך וכך כמובן להשתפר ולייצר מוצר/ שירות טובים יותר.

שאלה 1 b

בטיוטה מתגמלים על חדשנות לאחר זמן רב בחברה ועבור צוותים ולא יחידים. כל חברי הצוות מקבלים בונוס שווה ואלו קשורים גם לביצוע המעל הכולל.

שאלה 2

התהליך החדשני שגרם לחברת בגיר להצליח בחו"ל הינו שינוי המוצר בהתאם לצרכי לקוח והפחתת עלות השירותים הנלווים למוצר (ניקוי יבש). באופן זה ובעזרת הטכנולוגיה המדוברת, הם חסכו כספים רבים עבור הלקוחות וכן הקלו על הפעולות הנוספות של ניקוי יבש.

שאלה 3

פונקציית "סנפיר הכריש" מבטאת את מחזור חיי מוצר מרגע כניסתו לשוק. בחיי המוצר חמישה מצבים שיוצרים את צורתו של סנפיר הכריש. השלב הראשון הוא הממציאים לאחר מעכן המפתחים הראשוניים, הרוב המקדים וכעת מתרחשת ירידה של האוכלוסייה שקונה את המוצר החדש מאוחר. דבר זה יוצר פונקציה שנראית כסנפיר של כריש.
כתיבת תגובה:
שמכם:

אימייל:

קישור:

תגובה:


הקלד את המספר המופיע בתמונה: